Заявникам
Права та обовязки заявників
Замовник має право використати інформацію про системи, що відповідає вимогам нормативних документів, зазначених в сертифікаті та сфері сертифікації ООВ, з метою реклами, якщо така інформація не шкодить репутації ООВ та не вводить в оману.
Замовник має право отримувати інформацію, щодо процесу оцінки відповідності системи, та щодо результатів проведених робіт.
Замовник має право подавати апеляцію до ООВ по всіх розбіжностях, пов'язаних з оцінкою відповідності.
Замовник зобов’язується вживати всі необхідні заходи для: проведення оцінювання (сертифікації), наглядання, а саме: забезпечувати виконавцю доступ до документів, записів, відповідного устаткування, ділянок, підрозділів, персоналу та субпідрядників клієнта; розглядання скарг; участі (за потреби) спостерігачів.
Замовник зобов’язується: виконувати вимоги в т.ч. і зміни до них, що були повідомлені органом з оцінки відповідності; забезпечувати відповідність системи вимогам до неї протягом всього періоду виготовлення на який поширюється дія сертифікату; не використовувати оцінювання (сертифікацію) своєї системи таким чином, щоб завдати шкоди репутації органу з оцінки відповідності і не робити будь-яких заяв про оцінку відповідності (сертифікацію) своєї системи, які орган з оцінки відповідності може розглядати, як несанкціоновані чи такі, що вводять в оману; робити заяви, що стосуються оцінки відповідності (сертифікації) тільки у тій сфері діяльності, стосовно якої було надано оцінювання (сертифікацію); у разі призупинення дії, скасування або закінчення терміну дії сертифікації припинити використовувати всі рекламні матеріали, що містять будь-які посилання на сертифікацію, і повернути на вимогу органу з оцінки відповідності всі документи з сертифікації; при наданні копій документів по оцінюванні (сертифікації) третій стороні документи відтворювати в їх цілісності; посилаючись на свій сертифікат у засобах інформації (документах, брошурах або рекламних матеріалах), дотримуватися вимог органу з оцінки відповідності; виконувати вимоги щодо використання знаку відповідності та інформації стосовно системи; зберігати записи щодо всіх відомих скарг, рекламацій (претензій) на сертифіковану системи та робити їх доступними органу з оцінки відповідності (сертифікації); вживати заходів щодо скарг і будь-яких недоліків, виявлених у системи, що впливають на відповідність сертифікаційним вимогам, документувати їх; невідкладно повідомляти орган з оцінки відповідності про зміни, які можуть вплинути на його здатність відповідати вимогам сертифікації. (зміни можуть охоплювати: юридичний, комерційний, організаційний статус або право власності, ключовий управлінський, приймаючий рішення або технічний персонал, модифікації системи або виробничого процесу, юридичну адресу і місцезнаходження, важливі зміни в системі управління якістю).
Замовник несе відповідальність за своєчасне повідомлення органу з оцінки відповідності про зміни, що можуть вплинути на його здатність відповідати вимогам: · зміни права власності, у юридичному, комерційному, організаційному статусі, адреси (контактної або виробничої); · зміни у організації та керівництві; · зміни модифікації та виробничого процесу; · суттєві зміни в системі управління якістю.

Вартість робіт
Роботи з оцінки відповідності фінансуються замовником згідно з укладеним договором на виконання робіт.
Вартість робіт розраховується відповідно до трудовитрат згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 514.
Якщо для проведення робіт з оцінки відповідності системи залучаються субпідрядники - вартість субпідрядних робіт визначає субпідрядник.
До вартості робіт з оцінки відповідності можуть бути включені витрати, пов’язані з придбанням специфічних матеріалів, комплектувальних виробів, витрати на відрядження виконавців, здійснення транспортних та митних платежів тощо.
Витрати, пов’язані з вимушеним простоєм з вини замовника робіт з оцінки відповідності, часом на проїзд спеціалістів виконавця до місця проведення робіт з оцінки відповідності та у зворотному напрямку, включаються до вартості робіт.

Скарги та апеляції
Замовник має право подавати апеляцію до органу з оцінки відповідності ТОВ “Укрсистемс” (далі ООВ) по всіх розбіжностях, пов'язаних з оцінкою відповідності.
Для опротестування рішення ООВ, потрібно подати апеляцію в письмовому вигляді на адресу: ТОВ «УКРСИСТЕМС», 33018, м. Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 62Г, або на електронну адресу: office@ukrsystems.com.ua не пізніше одного місяця після одержання повідомлення про прийняте рішення. Скаржник має можливість повідомити про скаргу/апеліяцію за телефонома: +38(097)-698-5260
Подання апеляції не припиняє дії прийнятого рішення.
Після отримання офіційної скарги ООВ листом повідомляє скаржника (апелянта) про початок її розгляду.
Заява розглядається ООВ у місячний термін з дня її надходження. Заявник має право бути заслуханим при розгляді його заявки.
ООВ стосовно поданої заяви може приймати одне з таких рішень:
- видати чи відмовити у видачі сертифіката відповідності;
- підтвердити зупинення або припинення дії сертифіката відповідності;
- поновити дію сертифіката відповідності.
ООВ надає скаржнику (апелянту) офіційне повідомлення про результати розгляду скарги (апеляції) в термін не пізніше 7 днів, після завершення її розгляду.
У разі незгоди з рішенням ООВ заявник має право звернутися до суду, арбітражного суду згідно з чинним законодавством.
